رادیو نما آمل

رادیو نما آمل: صدای شهر آمل" 📻 رادیو نما آمل، صدایی متفاوت از شهر زیبای آمل است. این رادیو با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، به معرفی اتفاقات شهری، موسیقی‌های شنیدنی، مصاحبه‌های نفیس با بزرگان شهر، گزارش‌های ورزشی، بررسی مشکلات شهری و بسیاری موضوعات دیگر می‌پردازد. با گوش دادن به رادیو نما آمل، شما به دنیای پرانرژی و پراز اطلاعات شهری آمل خواهید پیوست. از این رادیو همراه خود کنید و صدای شهر خود را بشنوید.

رادیو نما آمل

رادیو نما آمل: صدای شهر آمل" 📻 رادیو نما آمل، صدایی متفاوت از شهر زیبای آمل است. این رادیو با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، به معرفی اتفاقات شهری، موسیقی‌های شنیدنی، مصاحبه‌های نفیس با بزرگان شهر، گزارش‌های ورزشی، بررسی مشکلات شهری و بسیاری موضوعات دیگر می‌پردازد. با گوش دادن به رادیو نما آمل، شما به دنیای پرانرژی و پراز اطلاعات شهری آمل خواهید پیوست. از این رادیو همراه خود کنید و صدای شهر خود را بشنوید.

رادیو نما آمل

جویندگان کار
استخدام
متقاضیان نیروی کار متخصص
رستوران دارها
فست فود ها
املاک مارکت ‌شمال
دیجیتال مارکتبنگ
آمل کار ،کسب و کارهای شهر آمل،تبلیغات شهر آمل .رستوران خوب آمل ،تور مجازی آمل
آموزش بازاریابی فروش ویلا
طراحی سایت تخصصی برای املاک داران
خدمات دیجیتال مارکتینگ همراه مارکتینگ شمال
آموزش دیجیتال مارکتینگ توسط استاد ستار محمدی
طراحی و پیاده سازی وب
مدیریت صفحات اجتماعی
تولید محتوا
ایمیل مارکتینگ
طراحی و کارگردانی انیمیشن
مستند و رپورتاژآگهی
سفارش آنلاین
بهینه سازی در موتورهای جستجو SEO
طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ
طراحی چندرسانه ای
بازاریابی محتوا
طراحی باشگاه مشتریان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۵ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

جلسه ستاد مقابله با کرونا بخش لاریجان امروز به ریاست نیکخواه رئیس شورای بخش لاریجان تشکیل و 
با توجه به وضعیت قرمز شهرستان آمل تصمیماتی در خصوص منع تردد گردشگران به  روستاهای بخش اتخاذ گردید.


ضمنا با توجه به شروع پیک سوم کرونا ادارات، شهرداری ها ، دهیاری ها و شوراهای بخش با رعایت پروتکلهای بهداشتی و ضدعفونی و آهک پاشی معابر و آرامستانها نهایت همکاری های لازم در جهت مقابله با این ویروس منحوس را داشته و با نصب بنر و اطلاع رسانی به اهالی در جهت کاهش تجمعات و برگزاری هرگونه مراسم زیارت اهل قبور و ختم در فضای آزاد آرامستانها در جهت حفظ سلامتی مردم اقدام لازم صورت پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۷
satar محمدی

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴ خود اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت کشور، در اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی هم میهنان می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج)؛ انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار میشود.

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۰/اسفندماه/۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه تاریخ ۲۶/اسفندماه/۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

همچنین ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۶/فروردین ماه/۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یک شنبه تاریخ ۲۲/فروردین ماه/۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند. لذا داوطلبان شورای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰-۰۹-۱۳۹۹ و داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از تاریخ ۱۶-۱۰-۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه کنند.

ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: با استناد به ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، برخی اشخاص به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شوراهای اسلامی محرومند مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا دهند.

 رییس جمهور و مشاورین و معاونین وی، نمایندگان خبرگان رهبری، وزرا، معاونین و مشاورین آنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مشاوران رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، رییس قوه قضاییه و معاونین و مشاورین وی، رییس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور و معاونین و مشاورین آنان، رییس دیوان عدالت اداری، رئیس دیوان محاسبات کشور و معاونین وی، دادستان دیوان محاسبات، رییس سازمان بازرسی کل کشور و معاونین وی، شاغلین نیروهای مسلح، روسای سازمان ها و ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونین وی، دبیر هیأت دولت، روسای دفاتر سران سه قوه، روسا و سرپرستان سازمان‌های دولتی، رؤسای دانشگاه‌ها (دولتی و غیردولتی)، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، روسای کل و مدیران عامل بانک¬ها، رییس جمعیت هلال احمر و معاونین وی، از جمله افرادی هستند که قبل از ثبت نام باید از سمت خود استعفا دهند.

رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان، سرپرست بنیاد شهید، سرپرست بنیاد مسکن، سرپرست کمیته امداد امام، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل شرکت‌های دولتی (مانند شرکت مخابرات، دخانیات ...)، سرپرست نهضت سواد آموزی، رییس سازمان نظام پزشکی ایران، رییس سازمان نظام مهندسی کشور و اعضای هیأت مدیره اتحادیه های صنفی و هیأت رییسه اتاق اصناف ایران، مدیران کل و سرپرستان ادارات کل ستادی مجلس شورای اسلامی، مدیران کل تشکیلات ستادی وزارتخانه‌ها وسازمان‌ها و ادارات دولتی و سایر رؤسا، مدیران و سرپرستانی که حوزه مسوولیت آنان به کل کشور تسری دارد، از عضویت در شوراهای اسلامی سراسر کشور محرومند مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

 استانداران و معاونین و مشاورین آنان، فرمانداران و معاونین آنان، شهرداران و معاونین آنان، بخشداران، مدیران کل ادارات استانداری، مدیران کل، سرپرستان ادارات کل، معاونین ادارات کل، دادستان‌ها، دادیارها، بازپرس‌ها، قضات، روسای دانشگاه‌ها (دولتی و غیردولتی) و رؤسای شعب آنها، روسای بانک‌ها، رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی، رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی، رییس و اعضای هیأت مدیره اتاق اصناف ایران، رئیس و اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی کشاورزی، رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام پرستاری، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلا، روسا، سرپرستان و معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و نهادها و موسسات دولتی و یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می‌نمایند و سایر روسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش به ترتیب از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محرومند، مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

براساس این گزارش، شهرداران، مدیران مناطق شهرداری و مؤسسات و شرکت‌های وابسته و دهیاران از عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای محل خدمت محرومند، مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ دی ۹۹ ، ۱۱:۲۷
satar محمدی

جت‌الاسلام رضایی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران شد

حجت‌الاسلام میثم رضایی با حضور کوروش گرجی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور به عنوان دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران منصوی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، گردهمایی دبیران و اعضای شورای مرکزی و بازرسین جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران و آئین معارفه دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت استان با حضور کوروش گرجی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور، مسؤولان و دبیران شهرها شب گذشته به میزبانی آمل برگزار شد که در آن حجت‌الاسلام شیخ میثم رضایی به عنوان دبیرکل این جمعیت در استان معرفی شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور در این مراسم با اعلام اینکه براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گام برداریم و منویات معظم‌له همیشه سرلوحه امور باشد، اظهار کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت هم‌اکنون خانواده بزرگی در سراسر کشور را تشکیل می‌دهد که با تلاش شبانه‌روزی همه افراد حاصل شد.

کوروش گرجی افزود: جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران از سال ۱۳۸۶ با تعداد سه نفر کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون از فعالیت‌ترین دفاتر در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از قوی‌ترین، منظم‌ترین و تشکیلاتی‌ترین احزاب در مازندران هستیم، تصریح کرد: ۴۰ شهرستان سراسر کشور دارای شورای مرکزی جمعیت عدالت و پیشرفت هستند و مازندران از شاخص‌ترین استان‌ها است.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور با اشاره به عدم اختصاص بودجه مالی خاص به این جمعیت در استان مازندران، بیان کرد: با توجه به عدم اختصاص بودجه مالی به مازندران، این استان یکی از برجسته‌ترین و بهترین مجموعه‌های انتخاباتی کشور بوده است.

این مسؤول با بیان فعالیت ۱۴ حزب مصوب نهایی وزارت کشور، ادامه داد: جمعیت پیشرفت و عدالت در مازندران یک جریان نواصولگرایی را در دستور کار دارد که باید در حال و آینده نیز بر این روند ادامه دهد و آن را تقویت کند.

گرجی با اعلام اینکه نمایندگان مجلس باید با توجه به شناخت خود در کمیسیون‌های مختلف نقش اساسی و ارزنده ایفا کنند، خاطرنشان کرد: در مجلس برخی فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها ارزش فوق‌العاده‌ای دارند به طوری‌که تعداد ۱۶۷ نماینده مجلس برای ریاست فراکسیون‌ها کاندیدا شدند.

وی بیان کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت می‌تواند برای حفظ و سکنات خود در استان‌ها رویه ارزشمند خود در گذشته را ادامه دهد هرچند باید در تشکیلات مسؤولان باید نگاه پدرانه داشته باشند البته معتقدم نباید این جمعیت در هیچ منطقه دچار خزان و ریزش شود.

گرجی گفت: مازندران از استان‌های تأثیرگذار و اثربخش در مسائل سیاسی کلان است و باید با تقویت مجموعه خود بتوانیم بیشتر از گذشته در مسائل سیاسی و اجتماعی اثرگذار باشیم.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت استان مازندران در این نشست با اشاره به اینکه همه در راه انقلاب با حرکت جهادی گام برمی‌داریم، اظهار کرد: همیشه معتقدم نیروی انقلابی و جهادی خط و مرز نمی‌شناسد زیرا باید کار برای مردم برای رضای خداوند و در مسیر انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ما باشد.

حجت‌الاسلام میثم رضایی افزود: نباید برای مردم و انجام امور آنها تشریفات قائل شویم، نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و مقام معظم رهبری خط قرمزمان هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر لازم باید در راستای حرکت جهادی و عملیات عمرانی برای مردم دست به بیل و کلنگ می‌شویم، تصریح کرد: با توجه به اینکه از اسفند ماه سال گذشته تاکنون درگیر بیماری منحوس کرونا ویروس هستیم این جمعیت در مازندران برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم دست به کارهای بزرگی زده است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت استان مازندران با بیان اینکه همدلی، یکرنگی و محبت در بین اعضا باعث اثرگذاری بهتر و نتیجه کامل‌تر می‌شود، ادامه داد: باید با ویژگی‌های شایسته و نیکو همانند گذشته همیشه استان مازندران در عرصه سیاسی و اجتماعی سرآمد باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی و جهادی کارهای بزرگ را به ثمر می‌نشاند و استان مازندران در اوج قلل موفقیت قرار دهد، یاداور شد: سرکشی از همه حوزه‌های جمعیت پیشرفت و عدالت در استان مازندران با پایان مهر ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد تا از نزدیک پای درد و دل اعضا نشسته و با مدیریت صحیح و مناسب پیگیری مشکلات را انجام دهیم.

رضایی با اعلام اینکه باید در زمینه سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار باشیم، گفت: نگاه ما کمک به همه مردم است و همیشه شنونده خوبی برای انتقادات و پیشنهادات در راه پیشرفت و ارتقا هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ دی ۹۹ ، ۱۹:۱۱
satar محمدی

همزمان با شرایط سخت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ،یکی مهمترین نشستهای مسئولان شهرستان آمل انجام شد که این جلسه ،جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی در بخش لاریجان بوده است .


از جمله مسئولان شهرستانیکه در این جلسه شرکت داشتند میتوان به:

✅ دکتر حاجی پور نماینده محترم

✅ حیدری بخشدار لاریجان

 ✅ نیکخواه رئیس شورای بخش لاریجان

✅ آخانی رئیس شورای شهر گزنک

و همچنین روسای ادارات :

✅بنیاد مسکن

✅ اداره گاز

✅اداره‌ برق

✅اداره  آب و فاضلاب

✅اداره مخابرات

و✅ راهداری و حمل و نقل جاده ای و... اشاره کرد.

 

 

امروز( چهارشنبه ۹۹/۱۰/۱۰)' در بخشداری لاریجان،جلسه ای با محوریت مسایل روز و بررسی مشکلات و راه های رفع آن در کوتاهترین زمان انجام شد که به مواردی همچون رفع مشکلات مخابراتی و تقویت اینترنت، اجرای خط فیبرنوری به لاریجان از روز شنبه آغاز و همچنین موانع موجود در عملیات اجرایی انتقال خط لوله گاز در مسیر پلمون به آب اسک و مسیر پلمون به وانا بررسی ودر جهت رفع آن تصمیماتی اتخاذ گردید.

ضمنا در جهت تجهیز ماشین آلات و تامین نمک اداره راه نیز مصوباتی انجام شد تا با بارش برف و  یخبندان تردد در محور اصلی هراز و محورهای فرعی دچار اخلال نگردد.

 

 

 

 

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ دی ۹۹ ، ۱۸:۴۳
satar محمدی

نقاط قوت و ضعف شوراهای اسلامی شهروروستا

از نگاه دکتر احمد نیکخواه،

ریاست محترم شورای شهرستان آمل 

مقدمه : آمل کارا

عدم شفاف سازی باعث شده که نقاط قوت و ضعف بی دلیل بر شوراها حاکم شود.

در گزارش پای صحبت کسی مینشینیم که نه از پایین بلکه از بالا به عنوان ناظر و رئیس نسبت به شوراها تحلیل و بررسی میکند.

 و او بهتر از هر کسی می تواند پاسخگو باشد که چرا شوراها ضعف و یاقوت بی دلیل دارند.

اینکه میگوییم بی دلیل چرا که همانطور ضعف برای شورا جزو نبایدها است  به همان اندازه قوت بدون دلیل نیز ضعف است.

 برای اینکه کاملا واضح و شفاف شفاف سازی شود از کسی این سوال میپرسیم  که الحق و انصاف به جا و شایسته بوده است .

 

دکتر احمد نیکخواه ریاست محترم شورای شهرستان آمل

با سلام و خداقوت خدمت همه همراهان مازندرانی و کاربران وب سایت آمل کارا.

سوال ممی فرموده اید .بزارید کمی به عقب بریم .تاریخ شوراها را ببینیم .

سابقه شوراها در مغرب زمین به یونان باستان مـی رسد. نظام شورایی در یونان باستان از قرن چهارم قبل از میلاد آغاز شد و این نظام خود مـوجد یـکی از قـدیمی ترین قوانین اساسی جهان شد. به علاوه شورای یونان در مورد درآمدها و هزینه های کشور تصمیم می گرفت و همین طور بر امر نـگهداری و تـحویل کشتیهای جنگی ساخته شده نظارت می کرد.

امروزه نیز در اکثر شهرهای دنیا شوراهای شهر حـضور فـعال دارنـد، با این تفاوت که شورای شهر یونان هم به اعمال حاکمیت

در جمهوری اسلامی ایران نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت مـردم در تصمیم گیری و اداره کشور را برای«پیشبرد صحیح برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آمورشی و سایر امور رفاهی» تسهیل می کنند.

 به علاوه آن چنان که آقای خاتمی، رئیس جمهور، و آقای موسوی لاری، وزیر کشور، در آستانه انتخابات اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شـدند تـشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب کاهش تصدی گری دولت در اداره امور شهرها و روستاها و سپردن مدیریت جوامع یاد شده و مردم خواهد شد.

بنابراین شوراها می توانند منشاء خیرات و برکات زیادی باشند که به اختصار به آنـها اشـاره می کنیم: اولین نکته ای که در مور قوت شوراها مطرح می شود این است که شوراها ابزار مناسبی برای مشارکت مردم در تصمیم گیری، اداره و نظارت جامعه هستند. این امر که مهم ترین دلیل برای تشکیل شوراهاست نـتایج و پیـامدهای ارزنده ای را به دنبال دارد از آن جمله:

1-نیروهای توانمند و صلاحیتدار کشور برای اداره امور کشور شناخته و به کار گرفته می شوند؛

2-فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و یا به اصطلاح امروزی فرهنگ نقد در جامعه تـقویت و فـراگیر می شود؛

3-رواج فـرهنگ یاد شده به همراه مـشارکت و کـار جـمعی مردم موجب شادابی جامعه، وفاق ملی، همراهی و همدلی مردم با حاکمیت و در نهایت باعث بلوغ نظام سیاسی خواهد شد؛

4-شوراها با ایجاد زمینه مناسب بـرای مـشارکت مـردم عاملی هستند در جهت مقابله با استبداد رأی، تمرکزگرایی و کـاهش نـارضایتیهای مردم.

نکته دوم اینکه از طریق شوراها مردم با امور و مشکلات گوناگون جامعه در زمینه های اجرایی و عمرانی آشنا می شوند. این امر نیز دو پیامد مهم را درپیـ دارد:

الف-مردم هـمت خود را صرف رفع مشکلات یاد شده می کنند و به این صـورت برنامه های گوناگون جامعه به وسیله مردم سریع تر به انجام خواهد رسید؛

ب-سطح توقعات و انتظارات مردم برای اجرای برنامه های مـختلف، که در اصـل یـکصدم قانون اساسی به آنها اشاره شده است، با امکانات و محدودیتهای موجود مـنطبق، و لذا مـطالعات مردم از دولت تعدیل خواهد شد.

و بالاخره آخرین نکته در اهمیت شوراها این است که در نظام شورایی مدیریت از بالا بـه پایـین جـای خود را به نظام مشارکت از پایین به بالا می دهد و بدین صورت نه تـنها جـامعه یـک گام به عدالت اجتماعی نزدیک تر می شود بلکه انسانها احساس ارزشمندی، شخصیت، کرامت و عزت نفس می کنند، و ایـن خـود مـوجب رضایتمندی مردم نسبت به حاکمیت و نهایتا اقتدار ملی خواهد شد.

با این حال شوراهای اسـلامی در کـشور ما با مشکلاتی مواجه اند. برخی از این مشکلات ناشی از ضعفهای داخلی این نهادهای نوپا هـستند کـه از آن جـمله می توان به دو مقوله ضعفهای حقوقی و قانونی و ضعفهای تشکیلاتی، اداری و اجرایی اشاره کرد. اما برخی دیگر نـاشی از عـواملی هستند که به طور کلی خارج از شوراها قرارداد و مانع از دستیابی شوراها به اهـداف مـوردنظر می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۷
satar محمدی