رادیو نما آمل

رادیو نما آمل: صدای شهر آمل" 📻 رادیو نما آمل، صدایی متفاوت از شهر زیبای آمل است. این رادیو با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، به معرفی اتفاقات شهری، موسیقی‌های شنیدنی، مصاحبه‌های نفیس با بزرگان شهر، گزارش‌های ورزشی، بررسی مشکلات شهری و بسیاری موضوعات دیگر می‌پردازد. با گوش دادن به رادیو نما آمل، شما به دنیای پرانرژی و پراز اطلاعات شهری آمل خواهید پیوست. از این رادیو همراه خود کنید و صدای شهر خود را بشنوید.

رادیو نما آمل

رادیو نما آمل: صدای شهر آمل" 📻 رادیو نما آمل، صدایی متفاوت از شهر زیبای آمل است. این رادیو با ارائه برنامه‌های متنوع و جذاب، به معرفی اتفاقات شهری، موسیقی‌های شنیدنی، مصاحبه‌های نفیس با بزرگان شهر، گزارش‌های ورزشی، بررسی مشکلات شهری و بسیاری موضوعات دیگر می‌پردازد. با گوش دادن به رادیو نما آمل، شما به دنیای پرانرژی و پراز اطلاعات شهری آمل خواهید پیوست. از این رادیو همراه خود کنید و صدای شهر خود را بشنوید.

رادیو نما آمل

جویندگان کار
استخدام
متقاضیان نیروی کار متخصص
رستوران دارها
فست فود ها
املاک مارکت ‌شمال
دیجیتال مارکتبنگ
آمل کار ،کسب و کارهای شهر آمل،تبلیغات شهر آمل .رستوران خوب آمل ،تور مجازی آمل
آموزش بازاریابی فروش ویلا
طراحی سایت تخصصی برای املاک داران
خدمات دیجیتال مارکتینگ همراه مارکتینگ شمال
آموزش دیجیتال مارکتینگ توسط استاد ستار محمدی
طراحی و پیاده سازی وب
مدیریت صفحات اجتماعی
تولید محتوا
ایمیل مارکتینگ
طراحی و کارگردانی انیمیشن
مستند و رپورتاژآگهی
سفارش آنلاین
بهینه سازی در موتورهای جستجو SEO
طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ
طراحی چندرسانه ای
بازاریابی محتوا
طراحی باشگاه مشتریان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ادمین پیج کیست ؟

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

اکنون دیگر بازاریابی و رسانه‌ی اجتماعی مانند یک روح در دو کالبد می‌مانند.

لورا مینیوت و سارا واکر-سانتانا، موسسان آژانس تبلیغاتی پنج ساله‌ی DigitalFlash می‌گویند: «رسانه‌ی اجتماعی تو ساخت کسب و کار ما نقش به سزایی داشته و اگه ازش درست استفاده بشه، می‌تونه کمک خیلی خوبی برای شرکت‌هایی باشه که بودجه‌ی بازاریابی ندارند. امروزه می‌تونید از رسانه‌ی اجتماعی استفاده کنید تا مشتری ها و شریک های بالقوه رو دنبال کنید و راجع‌بهشون بیشتر بفهمید. به علاوه اینکه کلی اطلاعات مفید راجع‌به حرفه‌تون به دست می‌آرید. رسانه‌ی اجتماعی به کارآفرین‌ها این امکان رو هم می‌ده که داستان شرکتشون رو همونطور که می‌خوان تعریف کنن.»

 

وقتی پای انتخاب بهترین پلتفرم رسانه‌ی اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با مشتری‌ها به میان می‌آید من نیز با حرف مینیوت و واکر-سانتانا موافقم که «لینکداین، فیسبوک، توئیتر، فوراسکوار و اینستاگرام کمکتون می‌کنن که تخصص و علایق مردم رو بفهمید.»

پس از راه انداختن پلتفرم‌های رسانه‌ی اجتماعی‌تان وقت آن می‌رسد که فرد مناسبی را انتخاب کنید که عهده‌دار شیوه‌ی نگارشی رسانه‌ی اجتماعی‌تان باشد.به شدت توصیه می‌کنم که از یک کارآموز استفاده نکنید. در عوض شخصی را انتخاب کنید که در کسب و کارتان باشد و پیام برندتان را بشناسد و حاضر باشد تا به صورت آنلاین با کافرماها و مشتری های آینده در ارتباط باشد. اداره کردن رسانه‌ی اجتماعی تعهدی است که می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد حتی گاهی ۲۴ ساعت هر روز هفته را می‌گیرد.

اگر قصد این را دارید که یک مدیر برای رسانه‌ی اجتماعی خود استخدام کنید به این چند نکته‌ای که در زیر آورده‌ایم توجه کنید:

 

۱-  چقدر هزینه خواهد داشت؟

قیمت یک مدیر رسانه‌ی اجتماعی می‌تواند متغیر باشد. حداقل قیمت مورد نیازبستگی دارد به تعداد پلتفرم‌های تحت مدیریت‌تان و تعداد پست‌هایی که یک کارفرما انتظارشان را دارد. مدیریت رسانه‌ی اجتماعی با توجه به کمپین‌ها، رقابت‌ها و تبلیغاتی که اجرا می‌شوند، می‌تواند ماهی حدود ۵۰۰ دلار هزینه داشته باشد.

۲-  دست یافتن به مشتری از طریق رسانه‌ی اجتماعی نیازمند زمان است.

 

به عنوان یک کارفرما انتظار این را نداشته باشید که فوراً نتایج قابل توجهی مشاهده کنید. اولین قدم این است که وارد رسانه‌ی اجتماعی شوید اما درک کنید که مقداری زمان لازم است تا یک محفل برای خود بسازید. حاضر باشید که برای دیدن نتایج مثبت، حداقل چهار تا شش ماه روی استراتژی رسانه‌ی اجتماعی خود وقت بگذارید. مخاطبان شما نیازمند این هستند که با برندتان ارتباط برقرار کند، پس آماده باشید که محتوای باکیفیت، نکات مفید، اخبار و خلاصه هرچیزی که به مذاق مخاطبتان خوش می‌آید، برایشان فراهم کنید.

۳-  از مدیر رسانه‌ی اجتماعی‌تان سوال بپرسید.

بیشتر افراد شاید این موضوع را اقرار نکنند ولی اکثراً، آدم‌ها چیزی درخصوص نحوه‌ی کار رسانه‌ی اجتماعی نمی‌دانند. از مدیرتان بپرسید که مدیریت حساب‌های شبکه‌های اجتماعی چقدر زمان‌بر است. اگر مدیر بتواند جدولِ کاری را برایتان موشکافی کند در آن صورت ممکن است که حتی باعث شود بفهمید چگونه پولتان دارد صرف می‌شود. در پایان کمپین – یا به طور دوره‌ای در طول کمپین – می‌توانید تقاضای گزارشی تحلیلی کنید تا میزان پیشرفت را بسنجید.

مدیر رسانه‌ی اجتماعی‌تان باید در خصوص انتقال پیام برندتان درست عمل کند. بنابراین انتخاب مدیر رسانه‌ی مناسب مهم است. هنگامی که از گروهی از مدیران رسانه‌ی اجتماعی پرسیدم که برندها هنگام استخدام کسی برای این شغل چه چیزی را باید در نظر داشته باشند، جواب دادند که باید حواسشان باشد که کاندیدای مورد نظر به خوبی بداند چگونه داده‌ها را بررسی کرده و از آخرین ابزارها و خدمات اینترنتی استفاده کند و اینکه نمونه‌ای از کارش را نشان بدهد. در اینجا نیز – مثل موقعیت‌های دیگر – مُعرف‌ها نقش مهمی دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۳
satar محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی